Murattt
28 Eylül 2010 Salı
Sıradan Bir Uyanış (13 ARALIK 2009)
…Sabah bir ıslık sesiyle uyandım. Camlara vuran rüzgarın sesiymiş…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder